Naturoterapia

Dla kogo?

• dla osób aktywnych oraz sportowców
  • dla tych, którzy chcą rozpocząć przygodę ze sportem, ale nie wiedzą jak
  • dla osób mających problemy z nietolerancją na składniki pokarmowe oraz cierpiących na alergie

Jaki jest cel?

• określa lokalizację i przyczynę problemu w obrębie układu nerwowego, mięśniowego, kostnego, pokarmowego oraz hormonalnego

Dlaczego warto?

• ponieważ terapia jest indywidualna, bezinwazyjna i można ją stosować bez względu na wiek badanego

Opis usługi:

Naturoterapia to nowy wymiar diagnostyki i pracy terapeutycznej pokazującej holistyczne podejście do ludzkiego organizmu z uwzględnieniem wielu jego płaszczyzn.

Naturoterapia opiera się o wykorzystanie urządzenia diagnostycznego i terapeutycznego, pozwalającego odczytać sygnały elektromagnetyczne z komórek i tkanek organizmu. Nieinwazyjny zabieg pokazuje, w których miejscach panuje równowaga, a w których potrzeba optymalizacji.

Naturoterapia jest pomocna bez ograniczeń wiekowych – zarówno dla dzieci, dorosłych, jak i dla osób starszych.

Można określić indywidualnie poziom stresu, lokalizację i przyczynę problemu oraz zastosować terapię obejmującą: układ nerwowy, mięśniowy, kostny, pokarmowy, hormonalny

Hirudoterapia terapia pijawką lekarską

Hirudoterapia- metoda lecznicza z użyciem pijawki lekarskiej, wspomagająca inne terapie lub łagodząca objawy chorób i schorzeń. Związki gruczołów ślinowych pijawek wykazuja silne działanie przeciwkrzepliwe, antyagregacyjne, fibrynolityczne, przeciwzapalne, przeciwobrzękowe. W mniejszym stopniu immunomodelujące, neurostymulujące i metaboliczne.
Do zabiegu hirudoterapii mogą być wykorzystywane pijawki:
hirudo medicinalis, hirudo verbana lub hirudo orientalis. Każda pijawka wydziela substancje wydzielnicze zwane hirudozwiązkami (określone zostały międzynarodową nazwą SGS czyli Salivary Glands Secretion. Aktualnie stwierdzonych jest około 115 hirudozwiązków, ale sklasyfikowano tylko połowę.
Nasz gabinet zaopatruje się w pijawki z certyfikatem z Przedsiębiorstwa BIO-GEN sp.z o. o.

Lista objawów chorobowych i schorzeń,
w których stosowanie pijawek może korzystnie wpływać leczniczo:

• Choroby naczyniowe:
    choroba niedokrwienna serca, nadciśnienie tętnicze, migreny, żylaki kończyn dolnych, zakrzepowe zapalenie żył, zastój w naczyniach limfatycznych, początkowe stadia miażdżyce tętnic
  • Choroby układu ruchu:
    reumatyzm, zwyrodnienia stawów i kości, zapalenia stawów przykurcze w zakresie kończyn i szyi, krwiaki pourazowe
  • Choroby ginekologiczne:
    jajników, zapalenie przydatków, bezpłodność, fibro mięsniaki i fibro gruczolaki macicy ( niegruczolaki), zespól bolesnego miesiączkowania, zapalenie gruczołu piersiowego, łagodzenie objawów menopauzy, zapalenie błony śluzowej pochwy i macicy
  • Choroby przewodu pokarmowego:
    zapalenie pęcherzyka żólciowego, zapalenie trzustki, przewlekle zapalenie wątroby bez zaburzeń krzepliwości, zapalenie okręznicy, hemoroidy
  • Choroby otolaryngologiczne:
    zapalenie zatok, zapalenie zatok czołowych